joi, 31 ianuarie 2013

Decodate temporara si permantenta.

Procesul este simplu. Sa aveti driverele instalate(se gasesc in tool), depanarea usb activata si ea. Descarcati de aici tool-ul, dati pe code daca vreti codul(recomand pentru cei aflati la abonament) sau dezactivate(pentru cei la cartela, dar care il au blocat).

Tool-ul a fost realizat de Vache, Modaco.

27 de comentarii:

  1. Salut! Al meu este codat pe orange. Merge sa il decodez sa mearga pe vodafone? Cum adica temporar sau permanenta? Se pierde ceva pe la sistemul telefonului? Mai functioneaza corect pe urma? Puteti publica va ro un tutorial?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, multumesc mult! Faci o treaba minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. It could be great to give credits to original author or a link to original post.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi da o eroare :( la sfarsit zice invalid directory si dupa la sfarsit zice fail

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sper ca realizati, ca tot ce fac, fac doar atunci cand am timp. Si nu am prea mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  7. Not working with Orange Romania!!! :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Merge perfect. Singura problema... este temporala chestia. Daca schimbi cartela trebuie rebagat codul de acces pe retea...
    Pe mine nu ma deranjeaza oricum, nu schimb cartela non stop :).

    RăspundețiȘtergere
  9. Merge pe orange, ieri am avut sansa sa incerc pe telefonul achizitionat acum 3 zile de la orange. Am folosit unlock code.
    In prima zi cand l-am cumparat n-am reusit pentru ca am windows 8 64 bit.. si nu mergeau driverele
    Am fost la un prieten care avea windows 7 32 bit si mers ca uns.. Super

    Felicitari pentru blog, este foarte util

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut, si felicitari pentru "blog". L-am vazut si eu azi la Orange si ma gandesc sa-l achizitionez. Esti multumit de el? Il recomanzi?
    Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, sunt multumit in mare masura. La banii astia oricum, ce sa alegi? Xperia U, care e cu muuult inferior, sau telefoane single-core in general. PS: daca nu te deranjeaza unele probleme ce se rezolva la garantie, sau bateria care este o idee cam mica, dar nu atat de mult cat sa puna probleme, atunci se merita. Si eu l-as recomanda la un prieten, dar nu la unul care e mort dupa Samsung sau altii, ca atunci o sa ma invinovateasca, din diferite motive. :D

      Ștergere
    2. "PS: daca nu te deranjeaza unele probleme ce se rezolva la garantie" ai avut? poti sa dai detalii :) Am cutreierat azi orasul si se pare ca nu-l mai au pe stoc. Nu sunt genul fanboy si nu ma atasez de marci..am avut HTC de pe vremea cand se vindeau la oranage sub brandul SPV, si am avut o multitudine de probleme, am acum un samsung (galaxy nexus s) si am schimbat de 2 ori displayul pentru o pata galbena care reapare in aceasi loc iar acum trebuie sa-l duc din nou...toate au probleme, depinde si de noroc.
      Multumesc pentru raspunsul prompt. Sa fii sanatos! :)

      Ștergere
    3. Eu am avut probleme, dar pe care le-am cauzat eu(intr-o masura :D). Ma refer prin probleme la cea cu ecranul, unde mai sunt cazuri care au pixeli blocati, si trebuie sa te plimbi oleaca pe la garantie, pana nimeresti unul ok. Eu am avut doar 3 pixeli blocati, dar pentru 3 pixeli din 921600 nu imi bat capul(ar veni cam 0.0003255% din ecran).

      Ștergere
  11. Salut! Eu am incercat sa-l decodez cu acest tool, dar nu reusesc: imi spune „Unlock control key FAIL”. Imi da doar „Unblock key”. Ce este de facut? Mentionez ca e blocat in reteaua Orange Romania si este al doilea telefon. Pe primul l-am decodat fara probleme. Multumesc anticipat! Daca nu deranjez as dori un raspuns si pe mail la marin_crystian@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai incearca sa faci downgrade la prinva versiune de 4.0.4, 1.0.22 si incearca acolo.

      Ștergere
    2. Nu merge, am incercat si asa. Chiar nu stiu ce sa-i mai fac.

      Ștergere
  12. Salut!Ai putea sa pui un link pentru tool-ul de decodare?Serverul a picat.

    RăspundețiȘtergere
  13. scuza-ma... eu nu reusesc sa deschid programul. pur si simplu nu se intampla nimic cand incerc sa il deschis... 100% este functionabil !? mersi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sunt atatia vizitatori care l-au folosit. Si merge. Ai nevoie de un windows 7 original de preferat, cu instalare automata de drivere. Pe telefon ai nevoie de android 4.0.4 1.0.22 . Daca ai 4.1.2 faci downgrade. Bifa la depanarea usb, conectezi, detecteaza, read imei. Dupa, daca dai la key ai decodare temporara(pana la factory reset). Daca alegi disable, e permanent, dar adio garantie.

      Ștergere
  14. ceau....se mai poate pune link-ul de descarcare cu programul de deblocare pt acer s500. Ms

    RăspundețiȘtergere
  15. ceau....se mai poate pune link-ul de descarcare cu programul de deblocare pt acer s500. Ms

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut, cine are tool-ul de decodare pt s500 sa posteze un link, multumesc.

    RăspundețiȘtergere